Powerwalk

2014
Eftersom besöksantalet på den här bloggen föll drastiskt från hela 3 besökare, till 0 - så kände jag för att uppdatera den lite.
 
Ante har bott hos mig i en hel vecka. Och vi kompletterar verkligen varandra på alla sätt och vis.
 
Under den här veckan har jag, precis nu räknat ut att vi tillsammans gått 59.99 kilometer!
Vi började nästan varje morgon med en Powerwalk. 
Sedan var vi på gymmet vid några tillfällen där jag gjorde två personbästa. Ett i bänk och ett i mark.
 
Samtidigt tänker jag inte ens försöka ge mig på att räkna ut kaloriintaget vi haft tillsammans.
Ante hittade Lakritstopping på tub och jag kan inte leva normalt utan Marabous nya Biscuit.
 
Nu har han äntligen fått tillgång till sin nya lägenhet och flyttat upp allt från Stockholm, så förhoppningsvis kommer vi uppdatera oftare.
Om det blir här eller på egen hemsida framöver återstår att se.
 
 

Runkeeper
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?