Fuktigt

2014
Nyss varit och gymmat jag!
 
För första gången sedan jag gick på semster... vilket är sju veckor sedan. (!)
Och under de sju veckorna har jag ätit allt. Och lite till.
Men jag är ändå lite förvånad över att det inte syns
mer. Visst lite bulligare har jag väl lyckats bli.
 
Det känns så tråkigt att man inte lyckades till den här sommaren heller.
Allt detta skjuter man upp till nästa år... Då!
 
Visste inte riktigt om jag skulle våga ställa mig på vågen igen efter alla dessa gotte-dagar under semestern och lediga dagar, men faktiskt - så blev jag positivt överraskad över att det inte var så mycket jag gått upp!
 
Men det var skönt att ha tagit sig iväg på gymmet vilket man haft bortförklaringar till i flera dagar nu, och sedan att köra ett ganska bra biceps och ryggpass.
 
I värmen. Fuktigt. Hett. Svettigt.
 
 
 



Dan

Musklerna är fan bra go och hjälper en att bränna mycket "gotta" eller hur ;) Man behöver inte ens fråga







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?