Utmaning 2/2!

2014
Igår befann jag mig på den plats som inte finns med på reklamernas mobila täckningskarta.
1% av befolkningen som saknar 3G-täckning, och där satt jag. Alltså på mitt jobb.
Därför kunde jag inte heller igår ladda upp mitt bildbevis på veckoutmaningen som Ante gav mig.
 
Utmaningen, som gick ut på att jag var tvungen att träna kondition två gånger under min första deffvecka, med bilder som bevis.
Så igår innan jag skulle iväg på jobbet åkte jag till gymmet och drog av 40 minuter på löpbandet.
 
Och nej. Jag är ingen löpare. Jag är inte för kondition och sådant som är jobbigt och flåsigt.
 
Så skratta om ni vill över min distans. Men den går bara att förbättra!
 
Bildbevis 2/2!
 

Tänkte i ett senare inlägg summera min första vecka under deff.
Hur det har gått med mina kolhydrater. Vad jag lärt mig - om jag nu lärt mig något?
Hur jag hanterat godissuget.
Och något mer lär jag säkert komma på att skriva om!
 
Bara 11 veckor kvar nu!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?